Nieuwe webstructuur zorgt voor organische groei ✓ Uitdaging Domotica is logica. Dat is de slogan van de Belgische fabrikant Dobiss. Maar die logica verdiende ook een hedendaagse website en rebranding. ✓ Aanpak Onze creatieven bogen zich over concept, baseline en huisstijl, onze developers analyseerden de website. Uit de UX- en SEO-analyse bleek dat een nieuwe […]
MoreEerst editie direct uitverkocht ✓ Uitdaging ZigZagHR is de ietwat atypische community voor hr-professionals. In 2023 organiseerde het jonge bedrijf de allereerste ZoHRo Awards om alle hr-professionals in de spotlights te zetten. En zo’n eerste keer is altijd spannend. ✓ Aanpak We bedachten naam en concept, maar bleven weg van de afgeborstelde hr-types. Iedereen in […]
MorePlanet Group is een expert in flexible & temporary staffing op drie specifieke domeinen: IT (IT Planet), hr (HR-Planet) en de zorgsector (X-Care in Motion). Die laatste divisie is een samensmelting van de vroegere Planet-afdeling X-Care met sectorgenoot Talent in Motion. Naar aanleiding van die fusie stelde Comith de styling en content van de drie […]
MoreMaar dan heb je niet alleen een recept nodig, maar ook een naam en etiket. Bierexpert Krishan Maudgal voerde een analyse uit naar het DNA van de abdijgemeenschap. Studenten komen graag naar deze plek van verstilling. Ze zoeken er naar duurzame verbinding, met zichzelf en met anderen. Vooral de binnentuin, waar de vier abdijvleugels op […]
MoreDoor die rebranding wou Avanos zo snel mogelijk alle bestaande Halyardfolders en -flyers vernieuwen, in twee fases: een reskinning- en een redesignfase.
MoreIn zee gaan met elkaar doe je niet zomaar. Agilitas en Comith willen allebei hetzelfde: ervoor gaan met z’n allen en voor de volle 100%. Snelheid en kwaliteit gaan daarbij hand in hand.
MoreCoca-Cola wilde de juiste content, op de juiste plaats en op het juiste moment. Comith zorgde voor het juiste antwoord op die vraag, en dat al meer dan tien jaar.
MoreMet een analyse van de user experience per website zorgden we ervoor dat de bezoeker snel vindt wat hij zoekt.
MoreDe samenwerking tussen deze twee krachten heeft geresulteerd in een magazine dat niet alleen recepten deelt, maar een complete zintuiglijke ervaring biedt.
MoreComith verzorgde het hele traject, van A tot Z. Van verhaallijn, storyboard en animatiestijl tot voice-over, geluidseffecten en de uiteindelijke montage.
MoreVideo brengt de positieve vibe van Het Transitiehuis veel intenser over naar de doelgroep.
MoreWe gaan verder waar andere bureaus stoppen. We begeleiden je met andere woorden tot over de eindstreep, ook wat betreft drukwerk.
More“Comith haalde alles uit de (keuken)kast voor meer likes, meer volgers, meer interactie en een hogere brand awareness.”
MoreWij gidsen hen in deze moderne tijden doorheen het arsenaal aan online rekruteringskanalen, uiteraard gewapend met een doordachte strategie.
MoreWij zorgden voor het plaatje, oftewel het logo en de nieuwe huisstijl. Die huisstijl wordt nu stap voor stap uitgerold op de verschillende dragers, van enveloppen tot een T-shirt.
MoreComith voerde een concurrentie- en stijlanalyse uit en landde bij een nieuw vintage design: strak en trendy zoals het een fris en modern bier past.
MoreDe missie van Talent in Motion? Tijdelijke tekorten aan talent optimaal invullen met expertise op maat. Daarbij richten ze zich specifiek op de gezondheidssector, met een brede waaier van zorgprofessionals over (hoofd)verpleegkundigen tot managementprofielen. In 2020 bestonden ze 10 jaar. Een mijlpaal die je als zaakvoerder verplicht om na te denken. Over wie je bent. […]
MoreComith biedt een brede waaier aan diensten om met glasheldere communicatie bedrijven zoals Protect sterker te maken. Noem ons gerust een totaalontzorger. In het geval van Protect staan we in voor de opvolging van bulletins, net als voor jaarrapporten, direct mailings, webinars, rapporteringen, sociale media, … tot zelfs de organisatie van zitdagen en events.
MoreVan de naam tot het logo, elk aspect is doordrenkt met de expertise en volgens zijn passie voor voetbal en talentontwikkeling.
More20 jaar Belgocontrol gevierd met een betoverende rebranding naar Skeyes – ‘Nice to guide you’!
Moretalent.brussels is dé toegangspoort tot openbare tewerkstelling in de hoofdstad. De nog jonge overheidsdienst wou tegelijk de Brusselse overheid promoten als een aantrekkelijke werkgever én 5 knelpuntvacatures invullen … Ambitieus?
MoreComith ontwikkelde voor hen enkele jaren geleden al een online bestelplatform, waarmee ze op een gestandaardiseerde manier on demand materiaal kunnen bestellen wanneer nodig. Dat platform kreeg onlangs een update.
MoreEen uitgekiende W2P-applicatie waarmee de shopmedewerkers zelf aan de slag kunnen om de drukopdrachten binnen tijdskader en budget uit te voeren.
MoreKwalitatief beeldmateriaal versterkt de inhoud van je magazine. Het G4S corporate magazine schakelde onze fotograaf in voor passende foto’s.
MoreEen testimonial video met veel authenticiteit. Geen aaneenschakeling van complimenten. Integendeel.
MoreVerschillende online en offline kanalen brachten keer op keer dezelfde boodschap.
MoreDe Belastinggids is een jaarlijkse uitgave van Pelckmans Uitgevers. Het is een onmisbaar professioneel naslagwerk voor boekhouders en accountants, met duiding bij nieuwe en bestaande fiscale maatregelen.
MorePrintmanagement zorgt voor een efficiënte workflow en vermijdt de nodige waste van verouderde handleidingen. Een significante budgetbesparing over de hele lijn!
MoreComith speelde een sleutelrol bij de geboorte van Controverse door de naam en baseline te bedenken.
More