Hamburger icon
logo Comith
Contact

Realisaties

Talent in Motion

Talent in Motion richt zich op het optimaal invullen van tijdelijke talenttekorten in de gezondheidssector, met expertise op maat. Bij hun 10-jarig bestaan in 2020 besloten ze hun identiteit en huisstijl tegen het licht te houden. Comith begeleidde dit proces door brainstormsessies en mindmappings, wat leidde tot ee...

Lees meer

Beweee

Europa wil dat elk land rapporteert hoeveel afgedankte elektrische toestellen het elk jaar inzamelt. In België probeerde BeWeee al sinds 2019 om elk bedrijf te motiveren hun cijfers te delen. We fristen eerst merk, website en database op. Daarna stuurden we een direct mailing met de vraag om het aantal ingezamelde a...

Lees meer

Mediamarkt

De Duitse elektronicazaak Mediamarkt denkt aan de gezondheid van de voetbalfan. Wie voor 500 euro elektronica kocht, kreeg een knalrode airfryer cadeau. Alleen wilden ze die actie ook op een opvallende manier bekend maken in de winkel. Onze designers ontwierpen een display waarin elke winkeluitbater het aanbod airf...

Lees meer

Hecht

Familiehulp, Familiezorg en Wit-Gele Kruis in Oost-Vlaanderen bundelden hun aanbod in één nieuwe organisatie. Ze hadden een naam en branding nodig voor deze fusie. Onze copywriters bedachten de naam en baseline, onze designers creëerden de huisstijl, en onze webdevelopers bouwden een nieuwe Drupal-site met UX- en S...

Lees meer

Coca – Cola

In elke frituur, broodjeszaak of pitabar staat het gamma van Coca-Cola op het menu. Vaak verkopen ze deze frisdranken als onderdeel van een bepaalde deal. Bijvoorbeeld een burger met een drankje voor een vaste prijs. Maar niet elke eigenaar heeft de tijd om hiervoor consistent marketingmateriaal te ontwikkelen. Coc...

Lees meer

Intradura

Inspireren, niet met de vinger wijzen. Daar proberen we alle inwoners van de 19 gemeenten, waar Intradura het afval voor beheert, in mee te krijgen. Hoe? Door het onderwerp te verpakken in een aantrekkelijke ideeënkrant. Met leuke covers, artikels die inspireren i.p.v. met de vinger wijzen en veel ruimte voor beelde...

Lees meer

Pelckmans uitgeverij

De Belastinggids van 800 pagina’s, een jaarlijkse uitgave van Pelckmans Uitgevers, is een onmisbaar naslagwerk voor boekhouders en accountants, met updates over fiscale maatregelen. Handige icoontjes wijzen op wijzigingen, zoals de vele toelichtingen over coronasteunmaatregelen in de editie 2021. Comith ondersteunt...

Lees meer

Floris

Het is steeds moeilijker om op te vallen, maar Floris heeft alle kwaliteiten. Huyghe gebruikte witbier als basis, met toevoegingen zoals koriander en sinaasappelzeste, wat een uniek smaakpalet oplevert. Met een breder assortiment dan andere merken en meerdere prijzen, verdiende Floris een restyling. Comith analysee...

Lees meer

Havinet

Europa wil dat elk land rapporteert hoeveel afgedankte elektrische toestellen het elk jaar inzamelt. In België probeerde BeWeee al sinds 2019 om elk bedrijf te motiveren hun cijfers te delen. We fristen eerst merk, website en database op. Daarna stuurden we een direct mailing met de vraag om het aantal ingezamelde a...

Lees meer

Soudal

Iedereen kent Soudal van hun montagelijm in tubes, maar voor kleine klusjes is een tube vaak niet handig. Daarom ontwikkelde Soudal de Fix ALL® Montagetape: eenvoudig afknippen, plakken, en klaar. Ideaal voor iedereen, ongeacht ervaring. Voor de marketing riep Soudal de hulp van Comith in. We creëerden een opvall...

Lees meer

Skeyes

Belgocontrol stond voor een buitengewone uitdaging: een vernieuwd imago om zich te verbinden met alle betrokken partijen en voorbereid te zijn op de toekomst. Met de duidelijke aanpak van Comith, het full-service communicatiebureau, werd de essentie van Belgocontrol herleid tot de nieuwe naam ‘Skeyes’. Het krachtige...

Lees meer

Liberale Mutualiteit

In juli 2019 lanceerde de Liberale Mutualiteit (LM) Hospitaal-Plus Continuïteit, een wachtpolis die je verzekert bij werkverandering of pensioen, zonder nieuwe medische vragenlijst of leeftijdstoeslagen. Om dit product succesvol in de markt te zetten, bepaalden we de unieke verkoopargumenten en vertaalden die naar ...

Lees meer

Talent.Brussels

talent.brussels is dé toegangspoort tot openbare tewerkstelling in de hoofdstad. De nog jonge overheidsdienst wou tegelijk de Brusselse overheid promoten als een aantrekkelijke werkgever én 5 knelpuntvacatures invullen… Ambitieus? Zeker. Realistisch? Wel als je het slim aanpakt. Comith werkte een mediacampagne uit i...

Lees meer

Zucca

Zucca, een sprankelend foodmagazine, heeft Comith ingeschakeld om de fotografie van hun recepten te verzorgen. Het resultaat was een adembenemend magazine dat de harten van culinaire liefhebbers sneller doet kloppen. Wat het magazine zo uniek maakt, is de persoonlijke touch – elke cover wordt gepersonaliseerd met de...

Lees meer

Viano

Op vraag van Viano goten wij hun mooi en ruim assortiment aan organische meststoffen in een overzichtelijke catalogus waarin de verdelers snel hun weg vinden. Een mooi resultaat dat we bij Comith ook gedrukt zagen worden. Een technische catalogus is als een mooi gazon, zonder overbodig info (of onkruid). We gaan ...

Lees meer

Feestzaal De Snip

Feestzaal De Snip in Aalst is een referentie in feestland. Als eventlocatie verzorgen ze elke week trouw-, personeels- en communiefeesten. Toen ze een vernieuwde zaal aan hun feestzaal openden, wilden ze ook een nieuwe website die beter paste bij de huidige sfeer van de feestzaal. Onze webdesigners kozen voor een h...

Lees meer

Transitiehuis

Het Transitiehuis in Mechelen biedt 15 veroordeelden een kans om hun leven opnieuw op te bouwen met begeleiding van leefcoaches. Voor extra ondersteuning zoekt de organisatie nu nieuwe leefcoaches, waarvoor een wervingsvideo werd ontwikkeld. Omdat eerdere campagnes op sociale media, vooral Facebook, succesvol waren,...

Lees meer

UZ Brussel

Het UZ Brussel zet heel sterk in op expertise en innovatie en wil daarmee een toonaangevend ziekenhuis zijn in België en zelfs Europa. ‘MUZE’, hun infozine voor de huisarts, beantwoordde niet meer aan die nieuwe dynamiek binnen het UZ Brussel. Een grondige restyling drong zich op. Comith herdacht het hele infozine-...

Lees meer

G4S

Kwalitatief beeldmateriaal versterkt de inhoud van je magazine, zoals bewezen in het G4S corporate magazine, waar onze fotograaf passende foto’s maakte die door onze grafici strategisch werden ingepast voor een ultiem evenwicht tussen tekst en beeld. Als wereldleider in de beveiligingssector is G4S Secure Solutions...

Lees meer

Brussel Mobiliteit

Het volledig afsluiten van de Leopold II-tunnel voor renovatiewerken gedurende drie zomers vereist een strak communicatieplan en een effectief participatietraject. Comith hielp Brussel Mobiliteit met een omnichannelstrategie die de weggebruikers en omwonenden via diverse kanalen bereikte, zoals sociale media, flyers...

Lees meer

Keizerberg

Voor een nieuw abdijbier had men niet alleen een goed recept nodig, maar ook een passende naam en etiket. Bierexpert Krishan Maudgal analyseerde het DNA van de abdijgemeenschap, een plek waar studenten rust en verbinding zoeken. De binnentuin, een ontmoetingsplaats tussen het wereldse en het contemplatieve, diende a...

Lees meer

Daikin

Daikin kennen we als de fabrikant van systemen voor verwarming, ventilatie en airconditioning. Innovatieve technieken en nieuwe productlanceringen volgen er elkaar in een snel tempo op. Die korte levensduur vraagt om een slimme (digitale) aanpak van hun printproducten. Duizenden handleidingen in stock hebben: da...

Lees meer

Avanos

Halyard Health, Inc., een internationale producent van medische hulpmiddelen, herstructureerde in 2018 om zich te richten op innovatieve oplossingen voor patiëntenherstel en veranderde zijn naam naar Avanos Medical, Inc. Om de rebranding te ondersteunen, vernieuwde Avanos alle bestaande Halyardfolders en -flyers ...

Lees meer

Agilitas Group

Snelheid en kwaliteit staan centraal bij HR-dienstverlener Agilitas Group, een aanpak die ze ook doortrekken naar hun drukwerk voor Agilitas, Amplo en Ascento. Comith ontwikkelde hiervoor een 3-in-1-oplossing: een website met brand guidelines, een webportaal voor communicatiebeheer, en een applicatie met templates v...

Lees meer

Coca – Cola

Coca-Cola European Partners, de grootste onafhankelijke bottelaar van Coca-Cola en andere merken zoals Fanta, Sprite, Fuze Tea en Adez, ondersteunt zijn salesverantwoordelijken met een innovatieve webapplicatie. Deze door Comith ontwikkelde tool biedt meer dan 600 templates voor menukaarten, leaflets en posters, afg...

Lees meer

Liberale Mutualiteit

Liberale Mutualiteit stond voor een volledige digitale sprong met een nieuw IT-systeem. Maar die digitalisering bracht mogelijks ook vragen met zich mee. Hoe zorg je dan dat je al je leden zo goed mogelijk op de hoogte houdt? We bedachten Max, de nieuwe virtuele assistent van Liberale Mutualiteit om op alle vrage...

Lees meer

Dobiss

Domotica is logica. Dat is de slogan van de Belgische fabrikant Dobiss. Maar die logica verdiende ook een hedendaagse website en rebranding. Onze creatieven bogen zich over concept, baseline en huisstijl, onze developers analyseerden de website. Uit de UX- en SEO-analyse bleek dat een nieuwe webstructuur wonderen z...

Lees meer

EF-Academy

EF-Academy is een bijzonder opleidingscentrum voor jonge voetballers van U8 tot U18 en ambitieuze trainers. Wat EF-Academy uniek maakt, is de inspirerende methodologie en filosofie van Emilio Ferrera, een voetbalicoon met een passie voor talentontwikkeling. Comith heeft enkele brainstormsessies met Emilio Ferrera g...

Lees meer