Terug

Legendre Conveyors

Sinds meer dan 50 jaar is de naam Legendre verbonden met transportsystemen en lijnmanagement. Met een perfecte integratie van machines en transportbanen streven ze naar eigen zeggen een optimale lijnwerking na, resulterend in een hoog rendement en hogere productiecapaciteit. Mooi! Dat is het zeker. Uniek? Waarschijnlijk niet. Maar achter deze klinkende naam gaan waarden schuil die hun sterker maken dan de concurrentie.

Comith haalde ze naar de oppervlakte. En Legendre kreeg een scherp beeld van zijn DNA op amper twee A4’tjes. Wie zijn we? Wat doen we? Waarin zijn we uniek? Wat vinden we belangrijk? En vooral: waar willen we naartoe? Een bedrijf positioneren betekent richtinggevende vragen stellen die je dwingen om te focussen op de essentie. Comith stond Legendre bij in deze bijzonder interessante oefening.

Legendre kreeg een helder beeld van zijn positie in het brein van relevante doelgroepen, inclusief tips voor mogelijke richtingen om hen scherper en onderscheidender in de markt neer te zetten.

“Positionering is kiezen voor een onderscheidende positie op de markt”