MUZT
Toen UZ Brussel op zoek ging naar een frisse wind voor zijn infozine, snelde Comith te hulp. We restylden het magazine voor de huisarts en gaven het de catchy naam ‘MUZT’. En met trots kunnen we zeggen dat we er vandaag nog steeds aan meewerken. Scanbare content schrijven die huisartsen vastgrijpt én een kritische toon behoudt? Het is geen simpele taak. Daarom gaan we steeds strategisch te werk. Allereerst gaan we in overleg met het communicatieteam van het ziekenhuis. Vervolgens plannen we interviews met artsen in om de onderwerpen in het magazine scherp te stellen. Met die input gaan de copywriters aan de slag. Eens de teksten zijn neergepend, leggen we ze voor aan onze contactpersoon bij UZ Brussel, de desbetreffende artsen en tot slot aan de redactie van het ziekenhuis. Onze designers buigen zich over de opmaak zodat die in lijn ligt met het innovatieve karakter van UZ Brussel. En om de aandacht van de lezers te pakken te krijgen, kiezen we voor een cover die allesbehalve onopgemerkt blijft. Het resultaat: een infozine vol relevant nieuws voor huisartsen dat tweemaal per jaar verschijnt. Kortom, creatie van A tot Z voor het UZ!