Hamburger icon
logo Comith
Contact

Maeskes Roem – Jubileumcampagne

Terug

☕ Maeskes Roem: een rijke traditie, een sterk verhaal

De ambachtelijke koffiebranderij Maeskes Roem uit Moorsel bestaat 100 jaar! Om dit te vieren werkte Comith mee aan een campagne die de rijke geschiedenis en toekomst van het familiebedrijf in de kijker zet. Het logo kreeg een subtiele update met verwijzing naar het jubileum en de nieuwe geschenkverpakkingen werden door Comith opgestart en geproduceerd. Ook duurzaamheid staat centraal met de nieuwe recycleerbare koffiebekers.
Naast de nieuwe opvallende Point of Sale-displays werkten we een volledige spaaractie uit. Voor de exclusieve Maeskes Roem collector items, zoals een agenda en een bewaardoos voor koffiebonen, namen we de visuele branding en de productie voor onze rekening. Er werd een gloednieuwe B2B-catalogus ontwikkeld en ook de uitnodiging voor de opendeurdag in maart wordt,
naar het ontwerp van Maeskes Roem zelf, bij Comith geproduceerd.
Dus je ziet het, geen slappe koffie!

Wil je ook jouw merk een straffe en smaakvolle boost geven?