Hamburger icon
logo Comith
Contact
Terug

Online en offline kanalen brachten keer op keer dezelfde boodschap

In juli 2019 lanceerde de Liberale Mutualiteit (LM) Hospitaal-Plus Continuïteit, een wachtpolis die je verzekert bij werkverandering of pensioen, zonder nieuwe medische vragenlijst of leeftijdstoeslagen. Om dit product succesvol in de markt te zetten, bepaalden we de unieke verkoopargumenten en vertaalden die naar een heldere boodschap. Carlo, een onbezorgde trapezeartiest, werd het gezicht van de campagne, die symbool staat voor het vertrouwen op een vangnet in elke levensfase. De slogan “Wie zich geen zorgen maakt, geniet meer van ’t leven” ondersteunde de campagne, die via diverse kanalen gericht communiceerde naar zowel jonge jobhoppers als bijna-pensionado’s. Om het juiste doelpubliek, zowel de jonge jobhopper als de m/v die al eens aan zijn of haar pensioen denkt, aan te trekken én te overtuigen, zetten we in op verschillende communicatiekanalen en heel gerichte boodschappen, met steeds dezelfde beleving.