B-CLOSE

Barloworld, een prominente speler in de verdeling en het onderhoud van A-merkheftrucks, onderging een radicale merk make-over in samenwerking met Comith.

Het resultaat was de geboorte van B-CLOSE, een Belgisch merk dat de klantgerichtheid omarmt met een persoonlijke benadering en op maat gemaakte logistieke oplossingen. Een sterke en klantgerichte strategie werd ontwikkeld met de hulp van Comith, waarbij de visie, missie en waarden van het bedrijf werden geherdefinieerd om kansen in de markt te identificeren.

De nieuwe naam ‘B-CLOSE’ benadrukt de Belgische identiteit van het merk en de nadruk op nabijheid tot de klant, wat vertrouwen en betrokkenheid opwekt.

De slogan “Customised Logistic Service & Equipment” vat de kernwaarde van B-CLOSE samen, namelijk op maat gemaakte logistieke diensten en hoogwaardige equipment. Comith leidde de uitrol van het nieuwe merk op verschillende dragers, inclusief de ontwikkeling van een consistente huisstijl die de identiteit van B-CLOSE professioneel uitstraalt.

De merk make-over creëerde een nieuw verhaal voor B-CLOSE, waardoor het bedrijf kon groeien met verhoogde klantloyaliteit en nieuwe zakelijke kansen.