main

Liberale Mutualiteit lanceert Psy-Go!

Bus-Stop-Billboard-MockUp-2 800px

Een stijgend aantal mensen kampt met psychische problemen. De drempel om bij een psycholoog langs te gaan is voor velen groot, onder andere door de hoge kostprijs. Ziekenfondsen hebben binnen de aanvullende verzekering echter de mogelijkheid om extra diensten aan te bieden aan hun leden.

Wachtzaal-LM-800px

Om tegemoet te komen aan deze maatschappelijke noden, lanceerde de Liberale Mutualiteit daarom Psy-Go!. Het gaat om telefonische of online psychologische begeleiding door erkende psychologen, gelijkwaardig aan een klassiek consult, voor maximaal 6 sessies.

Voor de communicatie over deze nieuwe service wilde LM focussen op 5 kernthema’s. Op korte termijn hadden ze een creatiepartner nodig voor copywriting en design, en die vond de organisatie in Comith. We schakelden een van onze huiscopywriters in die qua opleiding zelf een psychologische achtergrond heeft. Dat was dus al een plus om goed aan te voelen welke boodschap LM wou overbrengen.

Voor het design baseerden we ons op beeldmateriaal dat LM al gebruikte voor korte promofilmpjes over Psy-Go!. We bouwden een herkenbare template voor de 5 thema’s, volgens de bestaande huisstijlregels. Door de vlotte en nauwe samenwerking met de marketingafdeling van LM kregen onze creaties al snel een GO!

Flyer-LM1-800px